Alla inlägg den 8 februari 2009

Av Margita - 8 februari 2009 14:11

Idag är det en riktigt härlig vinterdag i Målsryd, snö som täcker träden, 0-gradigt och en sol som skiner, dock inte när jag tog korten i morse.

Njut av lite vinterbilder!

 

 Vy från sovrumsfönstret mot bäcken och bokskogen.

Vinter i min lilla trädgård med vinbärsbuskar på parad och en sovande ros.

Från sovrumsfönstret mot söder.

De vackra och ståtliga hundraåriga ekarna utanför sovrum- och vardagsrummet och som ger en mäktig stämning åt landskapet. Jag älskar den här vyn. På våren sitter jag på balkongen eller nere i trädgården och lyssnar till den porlande bäcken och sjungande fåglar och bara njuter!!

Vacker trädgren tyngd av snö.

Rönnbärsträdet utanför entrén. Som ni kanske förstår är jag fascinerad av träd!:-)

Ovido - Quiz & Flashcards