Direktlänk till inlägg 7 mars 2009

En händelsekedja

Av Margita - 7 mars 2009 18:57

kan se ut så här:

Jag tar bussen till stan

Inhandlar bland annat 6 st portionsformar som ska användas till laxfärsen på mitt födeledagskalas

Kommer hem med 6 st portionsformar i väl inpackat paket

Jag tar loss papper och wellpapp

Wellpappen är i en form av tunnel

Wellpappen slängs på golvet som en leksak till gullungarna

Agnes fattar vinken - eller gör hon inte - hon kanske trodde det var en korsett?:-)

Både Algot och Agnes älskar att leka med olika former av papper. De blir helt vilda!:-)

 
 
vivi

vivi

9 mars 2009 09:46

..det får ju bli lite i efterskott men ... GRATTIS!!! Synd att din dotter blidde sjuk
:( men jag hoppas du firade dig själv iaf. Att fylla år är ju eg. inte en siffra utan firandet av ännu ett härlig år man fått leva och umgås med nära och kära :) (som du märker har mitt humör gått uppåt :) ) 57 låter som en fenomalt bra ålder tycker jag :)Jag har förresten ett tips..jag har snubblat över en blogg skriven av en sibirisktkatt som heter Leia...japp katten skriver. Kolla mina länkar..den är HYSTERISKT roligt skriven!!

http://www.missvivis.bloggagratis.se

 
vivi

vivi

9 mars 2009 09:47

Hi hi ....sicken sötnos Agnes är ..så oskyldig hon försöker se ut ...

http://www.missvivis.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Margita - 11 juli 2009 22:19

Jo så är det med ombytliga mig. Glöm det förra inlägget. Gå istället till: www.sengas.bloggplatsen.se   Japp - tillbaka hit alltså men med ny adress och annan layout. Välkomna! ...

Av Margita - 24 maj 2009 19:08

Ja, då var det dags för ombyte igen - jag har skaffat en blogg på annat håll och ber er gå dit istället: measibir.blogspot.com VÄLKOMNA TILL MIN NYA BLOGG! HOPPAS NI TYCKER OM DEN!! ...

Av Margita - 24 maj 2009 14:33

Har fotat en del i trädgården för ett tag sen men tyckte inte några bilder blev bra. Några kan jag med att visa i alla fall ;-) Vid min entré har jag framför en välkommenskylt de vackra penséerna som jag har i bloggens bakgrund för närvarande. Vid dö...

Av Margita - 23 maj 2009 19:15

Min fina, goa, härliga dotter blir 19 år idag och man kan ju undra vart åren tar vägen? Var det inte igår hon började förskolan? Eller åtminstone för några månader sen?? ;-) Studenten tar hon om några veckor men först ska det alltså firas födelsedag....

Av Margita - 21 maj 2009 12:21

Igår var mina föräldrar här och vi hjälptes åt att göra det sista på nätet på balkongen så nu är det helt klart och Algot och  Agnes har redan boat in sig rejält. Det är så skönt! Äntligen kan jag ha balkongdörren öppen igen och låta dem gå som de vi...

Ovido - Quiz & Flashcards