Direktlänk till inlägg 20 januari 2009

Aaaaahhh! Hjälp???!!!......

Av Margita - 20 januari 2009 13:31

Vad då????? Jo, jag fick just ett kuvert från GRK (Göteborgs Raskattklubb) om att min lilla Agnes har kommit med på utställning i februari! Jättekul men samtidigt undrar jag vad jag gett mig in i! Det är så att jag har ingen bil.....och jag måste vara på plats senast kl 8.30......Att ta mig med allmänna kommunikationer från Målsryd (ca en mil utanför Borås) till Mölndal funkar helt enkelt inte....om inte.....jag kan ta taxi till Borås kanske......Herre min je, tänkte jag något innan jag anmälde mig?? Nej! Men det är väl så när man vill något extra mycket så skyr man (jag) inga medel ;-) Min dotter följer med som sällskap och extra bärhjälp. Mycket behövs dras med till en kattutställning.....t.om stolar att sitta på. Hur ska detta gå?? Jag får kanske lämna återbud trots allt och vänta till det blir utställning i Borås. Det är mer hanterbart! I vilket fall tänker jag besöka utställningen som går av stapeln i Kulturhuset Möllan i Mölndal den 14 februari. Så nu har jag gjort reklam för det! :-)



 
 
vivi

vivi

21 januari 2009 10:20

Ohh vad kul, fast som du säger...kan ju bli ett problem, har du körkort? Ev. kan det ju vara värt att hyra en bil? Det är ju inte så dyrt nu för tiden om man bar behöver den ett dygn?! Eller kolla om det möjligtvis finns ngn annan uppfödare på väg dit som kör förbi dig? Tåg ? .... 'håller tummarna*

http://www.missvivis.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Margita - 11 juli 2009 22:19

Jo så är det med ombytliga mig. Glöm det förra inlägget. Gå istället till: www.sengas.bloggplatsen.se   Japp - tillbaka hit alltså men med ny adress och annan layout. Välkomna! ...

Av Margita - 24 maj 2009 19:08

Ja, då var det dags för ombyte igen - jag har skaffat en blogg på annat håll och ber er gå dit istället: measibir.blogspot.com VÄLKOMNA TILL MIN NYA BLOGG! HOPPAS NI TYCKER OM DEN!! ...

Av Margita - 24 maj 2009 14:33

Har fotat en del i trädgården för ett tag sen men tyckte inte några bilder blev bra. Några kan jag med att visa i alla fall ;-) Vid min entré har jag framför en välkommenskylt de vackra penséerna som jag har i bloggens bakgrund för närvarande. Vid dö...

Av Margita - 23 maj 2009 19:15

Min fina, goa, härliga dotter blir 19 år idag och man kan ju undra vart åren tar vägen? Var det inte igår hon började förskolan? Eller åtminstone för några månader sen?? ;-) Studenten tar hon om några veckor men först ska det alltså firas födelsedag....

Av Margita - 21 maj 2009 12:21

Igår var mina föräldrar här och vi hjälptes åt att göra det sista på nätet på balkongen så nu är det helt klart och Algot och  Agnes har redan boat in sig rejält. Det är så skönt! Äntligen kan jag ha balkongdörren öppen igen och låta dem gå som de vi...

Ovido - Quiz & Flashcards