Alla inlägg den 23 januari 2009

Av Margita - 23 januari 2009 17:36

Har precis lämnat återbud till kattutställningen i Mölndal:-(

Insåg att det inte skulle fungera för mig utan bil och jag har inte lyckats få skjuts heller. Snälla Emelie (Emmisibirier) erbjöd mig sängplats men jag kände ändå att det skulle bli för mycket för både Agnes och mig. Vi får helt enkelt vänta till utställningen i Borås till hösten. Det blir mer hanterbart utan bil! Jag skulle ju också kunna skaffa bil men det är så dyrt. Hur har ni råd med bil? Ibland saknar jag att vara utan men då brukar jag påminna mig själv om att jag bidrar verkligen till en mer positiv utveckling av klimatet genom att avstå och ta tåget istället (flyger gör jag inte heller - är livrädd ;-).....nåja, man kan väl få lov att höja sig själv ibland?! :D 

Så, det var den drömmen.....nej, inte vara negativ nu! Det är klart jag jättegärna hade velat ha med Agnes!!! Det svider allt. Positiv skulle jag vara, just det! Jag får alltså mer tid på mig att lära mig om hur det går till på utställningar, för jag lovar er, det verkar vara en hel vetenskap!!:-)

Jag kommer i alla fall att åka till utställningen för att träffa andra fina katter och deras ägare. Ska bli roligt! Se, det var ju också positivt!

Utställning?? Näe...jag tror jag fortsätter sova jag....zzzzz.....

Av Margita - 23 januari 2009 08:38

 Det snöar i Målsryd idag. Vitt och vackert!


Ovido - Quiz & Flashcards