Direktlänk till inlägg 5 januari 2009

Störd sömn/Hard to sleep

Av Margita - 5 januari 2009 16:00

I natt hade jag svårt att somna....jag låg och fantiserade över mitt stamnamn och om jag kan hitta någon fin logga osv....

Efter julhelgen köpte jag en ny leksak till mina älsklingar. Jag ville ju inte vara sämre än lillmatte som köpt en fin handduk till dem att användas efter de sköna baden ;-) 

Leksaken var väldigt spännande men det är faktiskt bara Agnes som leker med den och när hon gör det håller hon på länge! Succé alltså!


Det är alltså en boll som rullar runt som är väldigt svår att få tag i:-)

 A ball is rolling around that is very hard to catch:-)


Last night it was hard for me to go to sleep. I just went over and over again in my head about the name of my coming cattery and maybe find out some nice "logga"?

When Christmas was over I got my darling cats a new toy simply because I didn´t want to be any worse than "little Mistress" who bought them a nice towel to be used after bath;-)

The new toy was very exciting but it´s only Agnes that is playing with it and when she does she plays with it for a long time! So I guess it was a success!

 
 
Sanna

Sanna

5 januari 2009 18:16

Vilken smart leksak till katterna och den håller väl dem sysselsatta ett bra tag kan jag förstå. he he... Barnen ser mycket skärpta ut också och koncentrerade. Det är ju allvar detta för dem också. Ha det gott nu på trettondagsaftonen. //Sanna

http://sancha.bloggagratis.se

 
Vic

Vic

5 januari 2009 18:30

Åh, en sån där har Frasse också :P Han har dragit ut sin i snön

http://azpii.wordpress.com

 
vivi

vivi

6 januari 2009 11:30

Ha ha ...en sådan skulle man kanske skaffa för alla våra bollar/råttor ...you name it ..försvinenr spårlöst! Den bollen verkar ju iaf hålla sig där den är ;)
Jag var inte så noga med mitt stamnamn faktiskt och nu när vi itne ska ha fler kullar känns det i efterhand lite onödigt att skaffa det. Däremot valde jag bara namn som jag kände jag kunde relatera till ..en favorit seriefigur S*Nemi, S*Luna tycker jag är vackert och vinnaren blev ju S*Missvivis :) ...så det enda jag kan tips om är att inte välja ngt för att det ska låta bra utan välj efter hjärtat! :)

http://www.missvivis.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Margita - 11 juli 2009 22:19

Jo så är det med ombytliga mig. Glöm det förra inlägget. Gå istället till: www.sengas.bloggplatsen.se   Japp - tillbaka hit alltså men med ny adress och annan layout. Välkomna! ...

Av Margita - 24 maj 2009 19:08

Ja, då var det dags för ombyte igen - jag har skaffat en blogg på annat håll och ber er gå dit istället: measibir.blogspot.com VÄLKOMNA TILL MIN NYA BLOGG! HOPPAS NI TYCKER OM DEN!! ...

Av Margita - 24 maj 2009 14:33

Har fotat en del i trädgården för ett tag sen men tyckte inte några bilder blev bra. Några kan jag med att visa i alla fall ;-) Vid min entré har jag framför en välkommenskylt de vackra penséerna som jag har i bloggens bakgrund för närvarande. Vid dö...

Av Margita - 23 maj 2009 19:15

Min fina, goa, härliga dotter blir 19 år idag och man kan ju undra vart åren tar vägen? Var det inte igår hon började förskolan? Eller åtminstone för några månader sen?? ;-) Studenten tar hon om några veckor men först ska det alltså firas födelsedag....

Av Margita - 21 maj 2009 12:21

Igår var mina föräldrar här och vi hjälptes åt att göra det sista på nätet på balkongen så nu är det helt klart och Algot och  Agnes har redan boat in sig rejält. Det är så skönt! Äntligen kan jag ha balkongdörren öppen igen och låta dem gå som de vi...

Ovido - Quiz & Flashcards