Alla inlägg den 14 november 2008

Av Margita - 14 november 2008 18:51

Jag måste erkänna att jag har inte varit ute med katterna på ett bra tag nu. Vädret har varit uselt och jag är hellre inne i värmen och gosar med dem. Hoppas de inte är alltför sura för det, men det verkar inte så, de leker och härjar inomhus istället.

I must admit I haven´t been out with my cats for quite a while and I blame the weather. It´s nicer to be inside in the warm house and cuddle with them. I hope they are not too mad at me but I guess not, they play around the house like wild cats!

Tjohoo, här kommer jag!/Here I come!

Kan jag inte få lov att vara här för mig själv nån gång?!/Do you have to play that wild right now?

Va! Vart tog du vägen?/Where did you go?

Jag är här Algot! /Algot, I´m here!

Äh! Jag lägger mig på divanen istället!

What the heck, I might as well lie here instead!



Ovido - Quiz & Flashcards