Alla inlägg den 21 maj 2009

Av Margita - 21 maj 2009 12:21

Igår var mina föräldrar här och vi hjälptes åt att göra det sista på nätet på balkongen så nu är det helt klart och Algot och  Agnes har redan boat in sig rejält. Det är så skönt! Äntligen kan jag ha balkongdörren öppen igen och låta dem gå som de vill. De verkar trivas förträffligt! Jag bor ju så bra också , nära skogen, med fåglar och naturljud så de har mycket att stå i! Det roligaste är nog när det flyger in nån insekt på balkongen! Men det är lika galet roligt med kattmyntan. Tycker Algot! Se längre ner!

När det blir för kallt att ha öppet dörren så fungerar det att jag stänger den och har koll på när de vill in igen. Åh vad jag är lycklig för detta nät!! Hoppas mina gullungar också är lika lyckliga!!

Vårt nya inneställe om ni förstår vad vi menar!!;-)

Agnes myser

Här ligger man ju bra!

Hmmm, vad är det där??

Det går även jättebra att samsas på översta hyllan!:-)

----------------------------------------------------------------------------------------------

************ALGOT ÄLSKAR KATTMYNTA!*************

Det är gott, jag lovar, säger Algot!!

Mumselimums!!

Oj oj oj det var gott det där. Varför prövar du inte Agnes? Vad jag har på magen? ;-)

Ovido - Quiz & Flashcards