Alla inlägg den 17 maj 2009

Av Margita - 17 maj 2009 15:46

Hjälp! Kan inte kommentera i era bloggar! Kommentaren klickas inte upp hur jag än bär mig åt. Är det nån som vet vad det kan bero på?? Det är säkert min dator för den strular lite. Kanske jag borde rensa men jag vet inte riktigt hur man gör så jag är rädd att sånt försvinner som jag vill ha kvar!;-)

Av Margita - 17 maj 2009 10:23

Inte för att jag är en stor fan av schlagerfestivalen men när Norge går och vinner och dessutom med en sån otrolig charmig låt - ja,  da må jeg bare få lov til å gratulere! Det är ju dessutom syttende maj idag! Grattis Norge - dubbelt upp! Min dotter är i Halden i Norge idag och lär få se en del firande. Det märks nog även i Strömstad, min gamla hemstad, som är som ett litet Norge. Under min tid där lärde jag mig norska så det kan jag skryta med att jag behärskar ganska väl! Nåja, det är ju inte alltför långt från svenskan;-)

Ovido - Quiz & Flashcards